Leirskole – Nye kunder

Vi har stor pågang av nye skoler som ønsker leirskole. Det er hyggelig, men det gjør at vi nå praktiserer en form for venteliste. Det kan imidlertid oppstå forhold som gjør at planer endres og det kan åpne seg muligheter slik at nye skoler kan få en fast uke til sine elever. Ta kontakt med oss, så skal vi se om vi kan få til noe sammen.

Vi tar i mot både små og store klasser og har en kapasitet på opp til ca 60 elever + voksne. Vi har sesong fra Mars til Oktober.

Vi tilbyr fastavtaler, og nesten alle våre kunder får sin egen faste uke år etter år. Dette letter planlegging og gjennomføring både for dere som skole og oss som leirskole.

Vi jobber aktivt med å tilpasse leirskoleoppholdet til nye læreplaner og legge til rette for at det kan bli en naturlig del av undervisningsopplegg dere som skole tilbyr elevene.

Hitra leirskole Skårøya har hvert år ca 700 elever og 25 skoler på besøk. Vi har kunder fra Kristiansund i vest til Steinkjer i Nord, Meråker i øst og Tolga i sør.

Vårt opplegg er tilpasset vær og årstid for å utnytte tiden dere har hos oss maksimalt.

Se eksempler på aktiviteter og opplegg.

Elever pr år
års erfaring
Sengeplasser

Leirskole - For lærer og skole

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Etiam accumsan ultrices est sed interdum.

Leirskole - For foreldre og elever

Leirskole - Nye kunder