Hitra Leirskole – Skårøya

Hitra Leirskole på Skårøya er en havleirskole som ligger  ca 10 min med båt utenfor Hitra. Årlig gir vi ca 800 elever og lærere en fantastisk uke i nærkontakt med havet, dyrelivet, naturkreftene og menneskets påvirkning på kloden.

Leirskole - For lærer og skole

Informasjon til lærere, skoler og kommune i forbindelse med planlegging, gjennomføring og etterarbeid av leirskoleoppholdet.

Leirskole - For foreldre og elever

På denne siden legger vi ut informasjon som kan være nyttig for foreldre og elever slik at skolene kan henvise til informasjon her hvis de vil.

Leirskole - Nye kunder

Vi har ledige uker for nye skoler eller kommuner som ønsker å prøve Hitra leirskole, Skårøya

Leirskole - Aktiviteter

Vi har aktiviteter som er tilpasset mange ulike værforhold og årstider. Vårt pedagogiske opplegg er tilpasset det nye læreplanverket.

Elever pr år
års erfaring