Kiosk

En kveld i uka (normalt torsdag) har vi åpen kiosk hvor elevene kan velge seg ut varer i kiosken oppad begrenset til 75 kroner per elev.

Kioskpakke til elevene betales samlet av klassekontakt eller lærer til VIPPS (#669561) før oppholdet. Velg rett skole under “kategori”.

Vi tar ikke imot kontanter på leirskolen.

Prisliste kiosk

• Kiosk: 75 kr. Her kan elevene selv velge varer for inntil kr 75,- i kiosken.  Vi har bla. brus, godteri og potetgull.
  • T-skjorte: 150 kr. Sort unisex skjorte i flere størrelser med trykk både foran og bak.
  • Kortstokk: 100 kr. En kortstokk med bilder av dyr og planter fra havet som elevene kanskje møter under oppholdet hos oss.
  • Button: 20 kr. Med sitat og trykk.

Det er mulig å kjøpe med seg et minne fra leirskoleoppholdet, som t-skjorte, button eller kortstokk. Dette må betales av foresatte i forkant av leirskoleoppholdet og gjøres slik:

1. Åpne VIPPS-appen.
  2. Klikk “Send til”
  3. Skriv “669561” eller “Hitra leirskole” i søkefeltet. Klikk på “Hitra Leirskole – Skårøya” i trefflista.
  4. Velg skolen eleven tilhører under “kategori”.
  5. Se på prislisten nedenfor og velg hva eleven skal få hente ut. Beregn totalsummen.
  6. Fyll inn totalsummen.
  7. Skriv inn: Elevens fornavn + hva du har betalt for. Eksempelvis “Hanna, t-skjorte”
  8. Klikk “Neste”
  9. Klikk “Betal”